Nezařazené

Zviditeľnenie podniku prostredníctvom YOUTUBE

Vytváranie a odosielanie videí na YouTube je skvelý spôsob, ako zvýšiť viditeľnosť a dôveryhodnosť vášho podniku.
Najobľúbenejšie kanále sú tie, ktoré majú vysoký objem aktualizovaného obsahu. Ak chcete použiť túto sociálnu sieť ako marketingový nástroj, musíte mať k dispozícii neustále nový materiál.

pracování

Existuje veľa spôsobov, ako vytvoriť dobrý príspevok. Môžete použiť webové semináre, ktoré možno rozdeliť do série niekoľkých kapitol. Zvážte vytvorenie firemného profilu a histórie spoločnosti vo vašom kanáli.
Svoj kanál zverejnite na všetkých dostupných sociálnych sieťach, aby ich potenciálni zákazníci mohli zhliadnuť a poprípade posúvať ďalej.
Keď si ľudia budú prezerať vaše príspevky, pravdepodobne môžu následne hodnotiť ich kvalitu a zanechávať určité pripomienky. Mali by ste byť v tejto oblasti dôsledný a čo najskôr by ste sa mali snažiť reagovať na každú spätnú väzbu. Ak je to možné nepoužívajte automatické odpovede, ale prispôsobte svoju reakciu na každého človeka individuálne.

Kanál, ktorý sa zobrazí po kliknutí na váš podnik nemusí vyzerať ako každá iná stránka, pretože vy si môžete zobrazenie prispôsobiť podľa seba pomocou rôznych farieb, obrázkov, odkazov alebo informácií o podniku. Je to skvelá príležitosť posilniť vašu identitu značky pomocou vášho loga, farebnej palety a sloganov, aby odberatelia automaticky dané príspevky priraďovali k vašej firme. Navyše sa vaši potenciálni zákazníci môžu prihlásiť na odber vášho obsahu a pri každom odovzdaní vášho nového videa budú upozornení, čo pomáha podporovať opakované návštevy vašej stránky.

Pri nahrávaní nového materiálu máte možnosť výberu kategórie a zadania značiek alebo kľúčových slov. Je dobré používať značky, ktoré sú navrhnuté, pretože sú založené na tom, čo ľudia bežne vyhľadávajú. Môžete tiež pridať vlastné značky, napríklad ak predávate produkty pre psov, môžete použiť „psíček“ alebo „psíčatko“.
Vaše popisy k videám by mali byť krátke, informatívne a výstižné. Popisujte jednou vetou s použitím kľúčových slov a zdieľajte ich na svojich webových stránkach alebo blogoch.

Veľa firiem dosiahlo skvelé výsledky tým, že prostredníctvom YouTube uverejnili svoje príspevky. Je to vysoko efektívny spôsob, ako vybudovať dôveru u ľudí, ktorí chcú vyskúšať váš produkt alebo službu.
Nezabudnite pridávať titulky, ktoré stačí nastaviť ako automatické, pretože existujú milióny používateľov so sluchovým postihnutím, ktorí ich ocenia. Sú voliteľné, takže nebudú obťažovať ostatných, ktorí ich nepotrebujú.

youtube

            Ak ste si už vytvorili kanál na YouTube, neznamená to, že ho ľudia budú vyhľadávať. Ako súčasť efektívnej stratégie sa uistite, že sa vaše vizuálne novinky efektívne rozširujú. Keď uverejníte video, ktoré chcete zdieľať s ostatnými, tak o tom napíšte na Facebooku, blogu, Twiteri a pod. Upozornite na vaše príspevky všade kde je to možné, aby ste sa zviditeľnili, pritiahli nových zákazníkov alebo upevnili dôveru u svojich súčasných klientoch.